Cum sa te trezesti bine si să ai o zi plină de energie

Pentru că duşmanul fiecăruia dintre noi dimineata este ceasul şi pentru că există metode prin care te poţi trezi dimineaţă şi binedispus m-am gândit să scriu câteva sfaturi legate de acest aspect.


1. Dormi destul
Încearcă să ai un somn lung şi odihnitor. Evită să bei cafea sau cola după prânz pentru că îţi va fugi somnul. De asemenea străduieşte-te să ai o poziţie de somn confortabilă. Nu este recomandat să te bagi in pat cu telefonul mobil sau să te uiţi la televizor sau laptop. Acestea sunt lucrurile care îţi taie pofta de somn şi din aceasta cauza vei adormi tarziu şi nu îţi vei lua porţia de somn necesară.

2. Încearcă să te trezeşti la aceeaşi oră

Pentru a nu-ţi da organismul peste cap încearcă să te trezeşti în fiecare zi la aceeaşi oră. Astfel organismul va intra într-o rutină şi nu ii va face decat bine. Când vine weekend-ul nu încerca să recuperezi orele de somn pe care le pierzi in timpul saptămânii deoarece nu vei face altceva decât să bulversezi organismul. Fii consecvent când vine vorba de ora la care te trezeşti.

3. Nu ţine ceasul lângă pat.

Majoritatea dintre noi foloseştr telefonul mobil pe post de ceas deşteptător. Nu este nici o problemă. Singurul sfat este să stea ceasul sau telefonul mai departe de pat astfel incât atunci când sună să nu ai acces la butonul de snooze decât dacă te ridici din pat.

4. Bea apă şi trage draperiile când trezeşti

Încearcă să bei un pahar de apă atunci când te trezeşti deoarece în timpul nopţii organismul elimină lichide. De asemenea imediat ce te-ai ridicat din pat trage draperiile pentru a intra în cameră lumina de afară. Dacă este totuşi întuneric afară este recomandat măcar becul să il aprinzi. Te va ajuta să te trezeşti mai uşor.

5. Micul dejun

Pentru orice om este foarte important să mănânce de dimineaţă. Micul dejun este cea mai importantă masă în timpul zilei. Chiar dacă nu poţi mânca de dimineaţă insistă până te vei obişnui. Te va ajuta mult în timpul zilei.

6. Mişcarea de dimineaţă

Dacă ai timp rezerva-ţi 5 minute de dimineata pentru miscare. Îţi va face ziua mult mai frumoasă şi energică.

(Visited 249 times, 1 visits today)



Pareri sau sugestii pentru mine?
Da-mi de veste si de restul ma ocup eu!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *